Har i brug for hjælp med, at finde udstyr til virksomheden?

Det kan være en jungle for den/de ansvarlige, når der i en virksomhed skal ud og investeres i kaffeautomater, vandkølere, printere, kopimaskiner eller telefonanlæg. Der er utrolig mange forskellige leverandører, så hvordan ved man lige præcis hvilken en man skal vælge? Der findes services, hvor alt du skal gøre er, at oplyse hvad dine behov er, hvorefter der bliver fundet relevante uforpligtende tilbud til jeres virksomhed.

Det rigtige udstyr kan frigøre ressourcer og øge produktiviteten

Det kan gøre arbejdsgangen meget nemmere, hvis man har udstyr som passer til virksomhedens behov. Har man fx et telefonanlæg, kan det øge kommunikationflowet markant, og måske endda frigøre ressourcer til andre arbejdsopgaver, som er mere værdiskabende. Bare det at have en god kaffeautomat på kontoret, så man kan få en ordentlig kop kaffe, kan gøre meget for stemningen på kontoret.

Problemet med dette er bare, at det kan være svært for virksomhederne, at finde rundt i de mange leverandører, der er på disse ting. Mangler man tiden til selv, at foretage en grundig søgning af, hvilke leverandører der kan levere det produkt, der lever op til virksomhedens behov, kan man søge hjælp fra services der tilbyder hjælp til virksomheder.

Modtag uforpligtende tilbud fra relevante leverandører

Igennem denne service kan i bestille 4 tilbud fra leverandører, på præcis det produkt som jeres virksomhed skal bruge. I kan altså både spare tid på krævende research af markedet og spare penge på produktet, da leverandørerne ved de er i konkurrence og altid giver dig et godt tilbud. Servicen er gratis og uforpligtende. Det betyder at du nu har et klart overblik over hvad der er på markedet, og hvad det koster. Med de 4 tilbud er det muligt at sammenligne tilbuddene, og derefter træffe sit endelige valg

 

 

 

 

 

 

Post Tags
About Author: Morten Kofoed

Comments are closed.